SOURCING

W oparciu o nasze ponad 20 letnie doświadczenie oferujemy konsulting w zakresie grafiki, poligrafii oraz nowych mediów.

Popularne w ostatnich latach pojęcie outsourcingu zupełnie zawłaszczyło samo pojęcie sourcingu. Sourcing, jako kompleksowa strategia definiująca przez kogo i w jaki sposób obsługiwane są poszczególne procesy, dzielimy na in i out, w zależności od tego czy dany proces jest obsługiwany przez wewnętrzną komórkę firmy (in), czy też wyspecjalizowaną zewnętrzną firmę (out). Outsourcing ze względu na błyskawiczne efekty widoczne w bilansie firmy stał się bardzo popularnym rozwiązaniem.

 

„Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili.

Powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my”

                                                                                                                                                                                                  Henry Ford

Outsourcing ma jednak pewne ograniczenia. Często, w przypadku obszaru DTP jest to czas. Wielokrotnie spotkałem się z sytuacjami w których wymiana i dopracowywanie koncepcji było na tyle czasochłonne że w długofalowej strategii firmy bardziej opłacalny byłby insourcing. Dostępne obecnie systemy DTP i CMS sprawiają że niektórym firmom outsourcing po prostu się nie opłaca. Często przeszkolenie jednego pracownika w zespole pozwala wyeliminować kosztowną, zawartą na wyrost, umowę outsourcingową i zaspokajać o wiele efektywniej potrzeby z zakresu DTP w ramach własnych zasobów.

W ramach współpracy z nami oferujemy analizę Państwa potrzeb w obszarze DTP, mailingu oraz korespondencji masowej. Posiadany przez naszą firmę know-how oraz posiadana infrastruktura pomogą w wyborze najefektywniejszej drogi zaspokojenia Państwa potrzeb w tym zakresie.